جستجو
Close this search box.
لیفت ابرو در مشهد

6 روش لیفت ابرو در مشهد

اگر با نگاه کردن به آینه حس می‌کنید افتادگی ابرو موجب چهره‌ای خسته و ناراحت در صورت شما شده، یا حس می‌کنید پوست شل و چروک‌های زیر ابرو، زیبایی چشمان شما را پوشانده است شاید زمان آن فرا رسیده که به لیفت ابرو فکر کنید.

با افزایش سن، خاصیت ارتجاعی پوست به مرور از بین رفته و حالات صورت دستخوش تغییراتی می‌شود. افتادگی پوست در ناحیه پیشانی و ابرو منجر به افتادگی ابرو روی چشم می‌شود که در نتیجه‌ی آن حالت چهره دائما خسته، نگران و عصبی به نظر می‌رسد.

افتادگی ابرو سبب می‌شود حتی زمانی که می‌خندید حالت چشمانمان ناراحت و عصبانی به نظر می‌رسد، لیفت ابرو می‌تواند تمام این موارد را برطرف کرده و علاوه بر ایجاد تغییرات ظاهری در جهت زیبایی و جوانی منجر به افزایش اعتماد به نفس افراد نیز بشود.

 لیفت ابرو در مشهد

صحبت های دکتر پریسا نظرپور

روش های لیفت ابرو

روشهای مختلفی جهت لیفت ابرو وجود دارد که در ادامه به بررسی مختصر هر کدام از آن ها خواهیم پرداخت.

لیفت ابرو به روش جراحی

یکی از روش‌هایی قدیمی که سالهای بسیاری است در جهت لیفت ابرو به کار برده می‌شود روش جراحی می‌باشد که نتایج ان تا مدت طولانی باقی می‌ماند.

این روش که گاهی به آن لیفت پیشانی نیز گفته می‌شود با از بین بردن افتادگی بیش از حد پوست روی پیشانی، موقعیت ماهیچه‌ها و بافت‌های زیرین این ناحیه را تغییر داده و حالت ابروهای سنگین و افتاده را اصلاح می نماید، با این روش می‌توان چین و چروک‌های عمیق را نیز از بین برد و پوستی صاف، شاداب و جوان برای یک سوم بالای صورت ایجاد نمود.

مقالات دیگر: بهترین جراح لیفت صورت در مشهد

روش های جراحی لیفت ابرو

روشهای مختلفی که در جهت جراحی لیفت ابرو به کار می‌رود با توجه به سن بیمار، قومیت، جنسیت، میزان افتادگی و سایر عوامل انتخاب می‌شود.

انواع روش‌های جراحی که جهت لیفت ابرو به کار برده می‌شود عبارتند از:

  • لیفت آندوسکوپی ابرو
  • لیفت ابرو با برش محدود
  • لیفت ابرو به روش کلاسیک

جراحی با بیهوشی عمومی انجام می‌شود و مدت زمان جراحی با توجه به نوع جراحی متفاوت است، چند ساعت پس از پایان جراحی بیمار می‌تواند به منزل بازگردد، حدود 10 روز ممکن است تورم، کبودی و احساس درد جزئی وجود داشته باشد اما پس از آن به مرور بیمار می‌تواند به فعالیت‌های عادی و روزمره‌ی خود بازگردد.

لیفت ابرو با تزریق فیلر

از روش‌های غیر جراحی که مقبولیت بسیاری دارد روش تزریق فیلر در ناحیه‌ی بالای چشم می‌باشد. ظاهر توخالی پلک‌ها منحر به پیری و افتادگی چشم می‌شود، با تزریق فیلرها به این ناحیه می‌توان به لیفت ابرو دست یافت و علاوه بر جوانی چشم می‌توان تیرگی و گودی اطراف چشم را نیز برطرف نمود.

لیفت ابرو با تزریق بوتاکس

تزریق بوتاکس سالهاست که به عنوان یک روش درمانی در انواع متدهای زیبایی به کار می‌رود. سم بوتولینوم یک پروتئین طبیعی می‌باشد که به عنوان شل کننده عضلات نیز کاربرد دارد. با تزریق بوتاکس در اطراف ابرو می‌توان چین و چروک‌های این ناحیه را کاهش و لیفت ابرو را انجام داد. این روش یک درمان موقت در لیفت ابرو می‌باشد و در صورت رضایت از نتایج تزریق می‌توانید هر 3 الی 4 ماه تزریق مجدد را انجام دهید.

لیفت ابرو با نخ

استفاده از نخ در لیف مناطق مختلف پوست صورت روشی جدید در جوانسازی و تغییر حالت چهره می‌باشد. در این روش از بخیه‌های قابل جذب پلی ال لاکتیک اسید استفاده می‌شود. با کمک این نخ‌ها می‌توان بافت و پوست ابرو را فشرده و لیفت کرد. نتایج این روش تا 18 ماه باقی می‌ماند و نخ‌ها پس از تخریب به صورت طبیعی از طریق پوست جذب شده تا کلاژن تحریک شده و جوان سازی پوست ناحیه ابرو انجام شود.

التراپی لیفت ابرو

التراپی لیفت ابرو  اولین بار در سال 2019 انجام شد و پس از آن افراد بسیاری از این روش نتایج رضایت‌بخشی را کسب کردند. در این روش با استفاده از امواج فراصوت، کلاژن و الاستین اطراف ابرو تحریک شده و پروتئین‌های ساختارهای حیاتی اطراف پلک فعال می‌شود و در نتیجه پوست ابرو کشیده شده و خاصیت ارتجاعی خود را به دست می‌آورد که منجر به شاداب شدن و جوانی چشم‌ها می‌شود. این روش 60 تا 90 دقیقه زمان نیاز دارد و نتایج آن تا 1 سال باقی می‌ماند.

لیفت ابرو با آر اف

استفاده از امواج فرکانس رادیویی یک روش غیرتهاجمی و ایمن جهت صاف کردن، از بین بردن چین و چروک‌ها، بازسازی و ترمیم پوست و لیفت ابرو می‌باشد. در این روش به صورت طبیعی کلاژن منقبض شده و پوست اضافی آن کاهش پیدا می‌نماید.

با توجه به میزان افتادگی ابروهای شما می‌توانید یکی از روش‌هایی که نام بردیم را انتخاب نمائید، همان طور که ذکر شد برخی از روش‌ها مانند تزریق بوتاکس نتایج کوتاه مدت دارند اما برخی مانند روش جراحی نتایجی طولانی خواهند داشت اما دوره‌ی نقاهت پس از روش جراحی نسبت به سایر روشها طولانی‌تر خواهد بود بنابراین با توجه به هدف خود از لیفت ابرو می‌توانید مناسب‌ترین روش را برای خود با راهنمایی و مشورت پزشک متخصص انتخاب نمائيد..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط